Svar på fråga - Tidsinställt!

 
 
Hej! 
Min sjukdom är en kärlmissbildning som är medfödd. Det innebär kort och gott att man har "mycket" kärl (allt ifrån ytliga kärl till artärer och vener) i någon del/delar av kroppen. Vanligast är arm eller ben, men den kan ävan sitta på andra ställen. Men där den sitter när man föds är där den är. Alltså missbildningen kan inte spridas eller flyttas till andra delar i kroppen.
Min missbildning sitter i mitt vänstra ben, vänstra skinka och upp i vänstra buken.  
Syndromet kan variera lite från person till person och man kan även få problem med annat som högt eller lågt blodtryck, blodproppar m.m.. Jag hade även lite problem med hjärtat som var förstorat men är bättre nu efter olika operatoner och behandlingar som jag har gjort. 
 
Det går inte att bli botad. Sjukdomen är kronisk. 
 
Hoppas det var lite svar på din fråga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0