Snabb uppdatering!

Hej på er! 
Jag ber om ursäkt att jag inte har bloggat på några dagar. Jag gjorde behandlingen i måndags och har varit jätte trött i kroppen och haft mycket ont så det är därför jag inte har orkat bry mig om datorn och bloggen. 
Behandligen gick bra, men som vanligt hade jag fruktansvärt ont efter. 
Fick ligga på uppvakningsavdelningen hela måndagen och natten till tisdag för att jag skulle få stark smärtlindring och rogivande över natten så jag kunde komma till ro och få lite sömn.. 
Tisdagen strax innan 12:00 slaget kom jag tillbaka till avdelningen. Men jag i stort sett sov hela dagen lång och även stor del av onsdagen för att jag var så slut i kroppen. Under den stunden svullnade jag även till lite i kroppen. Inte så jätte mycket som det faktiskt har varit förut men man såg att jag hade svullnat till lite och jag fick även dos vätskedrivande direkt i blodet. P.ga att jag var lite svullen av vätska så kände jag mig även tungandad så jag fick lite syrgas fram till idag också. 
Jag vet egentligen inte riktigt till 100% varför men behandligen tar så mycket på min kropp några dagar efter men det blir bra för stumpen och kärlen. Det är konstigt och jag önskar att jag kunde få slippa den hemska värk jag får efter och att jag blir så trött och svullen. 
Det är förrän idag som jag har känt mig typ som vanligt. Och det är jätte skönt att man börjar bli "back on track"! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0