På intensiven..

Blir ev lite dåligt bloggande nu för jag är på intensiven just nu för vård. Om jag har fattat det rätt så är det hjärtsvikt jag har haft. 
Jag är inte jätte dålig men jag är mycket trött och fortfarande svullen men det blir sakta bättre. 
Är dock livrädd över att omläggningen skjuts upp imorgon för att något värde inte är bra på mig, men håll tummarna att det blir bra! 
 
 
P:S! Har datorn med mig upp på IVA ifall ni undrar. Men orkar inte sitta hela tiden som ni förstår...
 
Och till slut vill jag gratta min fina systerson Benjamin på sin 2års födelsedag idag. Ge honom bamse kramar och blöta pussar från mig Pilla
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hoppas att du snart kommer att må bättre! Kram

2013-10-01 @ 08:42:11
Postat av: Sarah

Krya på dig!

2013-10-01 @ 14:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0