Uffes Saker Och Ting!

Jag vill tipsa om webbshopen uffessakerochting
 
 
Uffessakerochting ägs av en man vid namn Uffe. Hans webbshop öppnades år 2011 och han köper in varor från överskott från butiker och även butiker som gått i konkurs. 
Idag går det att beställa, inte bara från Sverige. Utan även från Norge, Danmark och Finland.
 
Du som kund kan känna dig trygg att det du handlar är prisvärt. Lite av det han säljer i sin butik är: 
mobilprylar (mesta till iPhone och Samsung) smink och sminkverktyg, barnsaker, smycken och annat smått och gott. 
 
Litet urplock:
 
 
Anledningen till att jag vill tipsa om Uffe och hans webbbutik är för att jag har beställt några gånger därifrån. Oftast till min mobil. Jag har alltid varit nöjd över servicen och det jag har fått. 
Både servicen och leveransen är mycket snabba, vilket jag tycker är jätte bra. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0