Ser ni?

Har fått ärr efter att dem tog ut min port-cath förut. 
Det var visserligen ett tag sedan och dem har nu tagit bort förbandet för det behövs inte då detdet mesta är läkt.
Men det finns ett ynka litet stygn kvar. Ser ni den? 
 
 
Det är såna stygn som kroppen tar hand omn själv på något sätt. Men det finns såklart ett ynka stygn kvar. Men det har nog snart försvunnit det också. 
Men jag ville bara visa! 

Upddatering: Det är ingen bröstvårta ni ser på bild. Kanske är likt till en viss del men min port-a-cath låg där förut och den var rund närmast huden så den formade min hud lite (för att jag inte har något riktigt underhudsfett)
Och det mörka där är vad dem har stuckit då dem har bytt nål så det är helt vanlig ärrvävnad. Har ju trots allt blivit stucken på samma fläck på kroppen vääldigt länge. 
Så nej - absolut INGEN brsötvårta på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0