Men åhå!

Skulle ha haft tid till min omläggning 08:30 idag.. Dem ringer ungefär en kvart innan till avdelningen och säger att jag inte kan komma för dem har fått stömavbrott där.
Strömavbrott på operation?! Av alla ställen, och har dem ingen form av reservkraft?
Jag menar, strömmen borde ju verkligen fungera där tycker man ju.. Tänk om dom får något akut som måste ske. Typ någon som har något livshotande och måste genomgå operation för att ha större chans att överleva och bli bra. 
Nåja, jag hoppas dem kommer på vad felet är snart och framförallt att dem får igång strömmen så snart det går. Denna ovisshet om när man får åka dit är inte kul.. 
Nu ska jag jag försöka fördriva tiden med något skoj.. Pyssla, sova eller datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0