Hemma!

Är hemma nu och tar helg. Men får jag feber igen måste jag åka in. 
Mår för tillfället rätt bra förutom att jag är trött och har väldigt ont.
Jag vet inte om det är så men det känns som jag har gått ondare i stumpen nu till  kvällar och nätter?
Vill verkligen inte att det ska vara så. Jag menar - Vi alla behöver sova och dagarna blir kaotiska hur man än gör. Alltså välja att sova på förmiddagen gör att man inte kanske hinner göra det man ska. Jag menar, tid försvinner..
Väljer man att gå upp tidigt så blir man istället sjukt trött och på det kan man bli grinig och ha ont i huvudet.
Det känns som man får välja mellan pest eller kolera... Usch tvi!
Nu kan jag visserligen vara trött och ha ont för att jag har varit på stan idag med en kompis (vet inte om han vill nämnas med något namn så vi kallar honom "J"
Hade en skoj runda på stan trots det regniga vädret.
Såg nu på en kommentar på tidigare inlägg där jag frågade om någon visste vart man kan köpa handsprit som luktar gott. Att det finns på The Body Shop!
Varför i allsin dar gick jag inte in dit? Jag gick liksom förbi butiken 2gånger och bara slängde blicken in.. Ångrar det så hårt!! Vill SÅ gärna ha handsprit som luktar gott! 
Men får väl nöja mig med den jag har från Apoteket som nästan gör en snurrig i skallen vid användning.. Hehe! 
Nu ska jag avrunda detta inlägg. Jag bara babblar på om allt och inget!

Hoppas ni har en fin lördag och får en fortsatt fin lördag! 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0