God natt!

Är verkligen jätte trött just nu. Ska läsa nyheterna och sedan sova. Det har varit en lång onsdag för min del. Började med att jag väcktes på sjukhuset mellan 8-9 på morgonen. 
Fick hjälp med att linda stumpen och sedan fixade jag mig lite och fräschade till mig, innan jag skulle till ett läkarbesök på hjärtmottagningen.
Det läkarbesöket tog ca 15 minuter och vi pratade bara om sånt jag redan visste. Det besöket ska man betala 320kr för. Kändes rätt meningslöst att ens ta sig dit. Hehe!
När jag kom tillbaka pratade jag lite med mamma och vi bestämde oss för att ta oss ut till Hälla en stund. Vi möttes upp där och började med att gå in på Rusta. Hittade en dagkräm från Garnier, lite julpyssel där och lite godis. Sedan rullade jag mot Pizza hut där vi bestämde oss för att käka. Gud vad gott det var!
Jag har inte ätit där på några år. Det är pinsamt länge sedan! 


En liten bit av min pizza. Jag tog en Hawaii (storlek small)
Det är roligt att pizzorna är så små men ändå blir man fruktansvärt mätt. Jag vart det efter 3/4 av pizzan men tryckte även i mig den sista.
Tack mamma för maten! 


Min bror!
Sedan efter maten så åkte dem hem och jag gick vidare mot Toys'R'us men hittade inget där. Sedan gick jag in vidare mot Kicks, Kappahl och H&M. Sedan in på ICA Maxi. Var bara på Kicks som jag hittade en Tangle Teazzer som är som en skonsam borste för håret och så hittade jag mer godis. Har sett andra ha sån och jag ville med ha. Hahah! 
Vid 17:00 åkte jag tillbaka till sjukhuset en stund.
Trodde ärligt jag skulle missa den taxin för jag stod i kassan inne på ICA Maxi när klockan vart runt 16:57.. Sedan började det krångla för en gubbe framför mig med kortläsaren. 
Jag kände bara: Vad gör jag nu? Backar bak in i butiken (trots att det stod människor i kön bakom mig) och lämnar varorna i butiken, struntar i dem och drar till taxin eller ska jag stå kvar och hoppas att taxin väntar?
Jag valde det sista och taxin stod kvar. Tack och lov bar det en trevlig som sa: Man ska inte stressa! *Haha*

När jag kom till sjukhuset plåstrade jag om min CVK i halsen, packade och lite så.. Sedan var det bara att åka hem. 
Detta vart förresten mitt köp idag:


Jag är rätt nöjd. Som sagt, nu är jag trött. Tror t.om jag struntar i att läsa. Ska nog sova!
God natt med er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0