Gårdagens köp!

Detta vart mitt köp igår när jag var på stan. Blir dock inte i tur ordning som bilderna kommer upp.

H&M
• Puder
• Ögonskuggs pensel
• Top lack till naglarna som gör att färgen blir matt
• Ögonskugga

Panduro
• Garn (till virkning)
• Nagel stickers


Sist men inte minst:
Julkalender köpt på Kicks! 


Nu vill man bara att det ska bli 1:a december så man kan få börja att öppna sin kalender. Haha! 

Det tråkiga är att dem har en öppnad i affären men jag försökte att kolla så lite som möjligt på den. Det är ju ingen roligt om man vet vad man ska få. 
Dessutom har jag hört att det ska stå på baksidan på kalendern men där tänker jag inte heller kolla. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0