Vem, vad, var, har, hur, är, skulle.... (har tråkigt)

VEM
Vem är i rummet med dig? - Ingen.
Vem önskar du att du var med nu? - Min storasyster som inte längre finns i livet.
Vem fick du senast sms av? - Carro.
Vem ska du träffa idag? - Familjen.
Vem ringde du senast? - Mamma tror jag.
Vem saknar du? - Min syster Jenny.
 
VAD
Vad åt du senast? - Smörgåsar.
Vad har du på dig just nu? - Sjukhusskjorta.
Vad hör du just nu? - Min fläkt, sängpumpen och TV:n.. 
Vad har du på fötterna? - Nada..
Vad för sjukdom hade du senast? - Har alltid en sjukdom ;)
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - Tack.
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - Kolla runt på mobilen.
Vad är det konstigaste du har varit med om? - Det var nog då för några år sen då jag var på stan med min lillasyster. En okänd man försökte dra in mig i en hiss som gick ner till bilparkeringar under marken. 
Vad gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - Eh? Jag har ingen aning?
 
VAR
Vart går din drömresa? - Japan.
Var är din mobil? - På sängbordet.
Var har du köpt tröjan du har på dig? - Haha, sån får man ha på sig här på sjukhuset.
Var handlar du mest? - Det beror lite på vad jag är sugen på att handla någonstans och vad jag hittar.
Var är din mamma just nu? - Förhoppningsvis hemma i sängen och sover.
 
HAR
Har du några piercingar? Vart? - I öronen. Två på ena sidan och en på andra.
Har du något stort ärr? - Många!
Har du varit kär på riktigt? - Jepp!
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja.
Har du allt du önskar dig? - Nej.
 
HUR
Hur är du i skolan? - Går inte i skolan. Men då jag gick i skolan var jag för det mesta snäll. Kunde vara lite småkaxig mot min mentor jag hade. Det var tack vare en kompis som ofta stod för vad hon tyckte.
Hur ser du ut? - Det är väl bara att kolla någn bild på mig?
Hur svarar du i telefonen? - "Aa, det är Saara?" om det är typ privat, men är det mamma så svarar jag ungefär "Aa, hallå?"
Hur var du som person för två år sedan? - Men vilken fråga. Inte vet jag..
Hur var du som person för ett år sedan? - Var väl samma som nu antar jag?
 
ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? - Nej.
Är du singel? - Yes!
Är du kort? - Någonstans där mitt emellan.
Är du åksjuk? - Nej.
Är du helsvensk? - Har lite finska rötter "långt bak"..
Är du allergisk mot något? - Nej tack gode gud!
Är du bra i skolan? - Som sagt, jag går inte i skolan. Men jag var väl hyfsat bra.
 
SKULLE 
Skulle du vilja vara känd? - Tror nog inte det...
Skulle du vilja tatuera dig? - Ja, men jag är rädd att det gör så fruktansvärt ont.
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - Jag skulle vilja ha anchors :)
Skulle du kunna adoptera? - Det tror jag nog!
Skulle du kunna donera bort ett organ? - Om jag kunde men mina är nog inte "tillräckligt" bra för donation.
Skulle du vilja har ett förhållande nu? - Nej.
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? - Har redan amputerat bort en del. Det räcker ;) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0