Liten hälsning från mobilen!

Tjena!!
Här ligger jag hemma smått pumsig och ska snart kolla på Efterlyst summerar och sen blir det kanske att virka en stund innan man ska släcka. Har ätit mat från McDonalds ikväll och jag är propp mätt! Haha!

Ska upp tidigt imorgon för jag ska till sjukhuset lite tidigare på grund av att min psykoterapeut kommer.
Är fortfarande rätt spänd och nyfiken (på ett bra sätt) över hur det kommer bli med terapeuten och om det finns någon behandlingsmetod som kanske kan hjälpa mig lite?
Men det får jag nog se efter någon gång till. Det är lite av en "mjukstart" i början och det tror jag är bra.
Jag vill önska er en god natt! Ta hand om varandra där ute! Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0