God natt!

Ska nog pyssla en stund och sen sova. Ska göra påsk kycklingar av kottar. Nu skrattar väl ni, men det kommer bli väldigt gulligt och annorlunda. Ni ska få se sen då dem blir klara! 
Har för övrigt haft en ganska bra igår (klockan är efter midnatt nu) Vaknade mellan 09:00 - 09:30. Super tidigt jag vet. Var hur trött som helst för jag hade lite svårt att somna onsdag till torsdagnatten + att jag vaknade flera gånger på morgonkvisten igår...
Det var en sådan dag där jag verkligen kände "Men JISSES vad ljust det är!"
Försökte sen sova under täcket sista stunden men då kommer mamma in och vill låna min mobil till en grej. Då kände jag bara: "ja, ja ja, låna den! Bara jag får sova" 
Men tillslut lyckades jag inte sådär super bra. Vaknade till och käkade frukost med lillebror. Sen var det bara att fixa sig iordning och packa för att taxin skulle komma och hämta mig 11:55. 
Kändes väldigt tidigt tyckte jag för en torsdag eftersom jag vanligtvis åker 15:05 men det kommer bli lite tidigare tider nu på torsdagar eftersom jag ska börja träffa min psykoterapeut då för vidare behandlig. 
 
Ni som inte riktigt vet vad det handlar om så är det en händelse jag var med om när jag var runt 16 år gammal. Började storblöda ur mitt amputerade ben och det vart ett jätte "rabalder" här på sjukhuset med traumalarm och det kom folk från olika håll. 
Blodet bara fortsatte pumpa ut och man fick inte stopp på det genom tryck så jag fick sövas tillslut. 
 
Den händelsen har jag svårt att släppa trots att det har gått så många år nu sen det händes och min rädsla för att blöda har ökat kraftigt.
Då ska han och jag se om jag eventuellt kan få lite hjälp via en behandlingsmetod. Jag är väldigt intresserad och jag vill försöka. 
Lite senare efter att terapeuten hade varit här så kom pappa och Annabelle på besök. Annabelle hade med sig räkmacka och cola från kiosken som hon bjöd på. Det var ju jätte sjyst och gott var det! 
Dom stannade en stund. Efter det har jag bara kollat på TV i väntan på att få duscha. Ser aldrig fram emot duschen nu för tiden. 
Jo att bli ren och fräsch så. Men att vara på duschvagnen som gör fruktansvärt ont! Huwa! 
Men det känns alltid toppen skönt då det är över. Dock måste man ju klara sig genom pinan först.. Usch! 
 
Nu är klockan jätte mycket och jag ska avrunda. Vilket tråkigt inlägg detta blev känner jag men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva heller.. Hehe! 
Men god natt med er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0