Varmt!!

Usch det är så varmt! Är inne med både takfläkt och bordsfläkt som blåser på mig just nu.
Dem flesta tycker säkert det är skönt, men förstå mig rätt nu. Jag kan te.x inte duscha hur som helst, jag kan inte bada ute i sjöar och pooler o.sv.. Det hade säkert varit mycket trevligare och skönare då, om man hade det lättare att svalka sig.
Jag längtar till början på hösten, när det är mer lagom varmt. Men det känns som det är ett bra tag kvar för varmare ska det väl bli?
Något bra tips på hur man kan svalka sig utan hade behöva blöta ner sig allt för mycket? Tänker på min inlindade stump (som det för övrigt måste vara 40-50 grader i)
Piuuh!!

Kommentarer
Postat av: Pia

Det enda tipset jag har (som jag använder mig av själv) är att spola kallt vatten över handlederna. Där ligger blodkärlen ytligt och blodet blir då svalare. Antagligen inte alls ett tips du har nytta av men vem vet.

2013-07-24 @ 20:26:08
URL: http://garnfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0