Svar på din fråga!

 

Jo jag kan sitta rakare men då får jag verkligen jätte ont i stumpen. Det känns liksom som om cirkulation i kroppen rör sig nedåt men inte upp igen. Det blir som ett jätte tryck i det sjuka benet. Det är därför jag lutar lite bakåt när jag sitter. 

Förut lutade jag t.om ännu mer. Det kanske är svårt att tro? 

Jag vill även berätta för er som inte har kollat "närmare" på en permobil att jag har en knapp som jag trycka på när jag vill ändra lutningen. Jag brukar försöka luta upp den lite vart efter då jag sitter i den. Då går det lättare och det brukar inte göra lika ont i stumpen. Men det är klart det känns. 

Kollar jag på tv på tillexempel sjukhuset så brukar jag luta min permo så långt bak det går. Det blir som en fotölj och det är rätt skönt. 

 

Det här hör inte till frågan men jag har ävenknappar så jag kan höja och sänka hela sitsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0