God natt!

Ska kolla klart på Big Brother på TV4 play och sedan sova.
Jag hoppas ni har haft en fin helg. Har själv dock inte haft en jätte bra helg. Fredagen var trevlig. Shopping med mamma och bror, men resten av helgen har varit jobbig. Det är stumpen som har krånglat rejält.
Vätskar så otroligt ur mina sår. Mamma har fått hjälpa mig att förstärka flera gånger om + hjälpt att få byta örngott på dem kuddar som stumpen "ligger" på.
För det är så blött. Det är tur att jag har galonfodral på mina kuddar. Annars hade dem blivit blöta direkt.
Att det vätskar så här som det gör just nu gör mig så otroligt ledsen..
Åh vad jag längtar till tisdag då det är omläggning och det blir nygjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0