Svar!

 
 
 
Tack för din kommentar och fråga! Nu till svaret: 
Dem smärtstillande jag tar är Metadon 20mg 4gånger per dag, Alvedon 500mg 4 gånger per dag och så har jag även smärtplåstret Matrifen som är på 50 mikrogram/timme som jag byter var 3:e dag.
Jag har även OxYnorm 5mg som jag får ta högst 5gånger per dag. Men det är en "vid behov" tablett. Står alltså inte på den kontinuerligt.
På sjukhuset har jag även morfin vid behov. 
 
Innan jag fortsätter svara så vill jag säga att smärtfri är jag aldrig. Jag känner alltid av något i mitt amputerade ben men det är sådant som är hanterbart. Fast skulle jag inte ta mina mediciner så tror jag att min värk skulle vara värre. Men tyvärr händer det ändå att mina mediciner inte hjälper. Det kan bero lite på hur värken är också. Den kan vara så blandad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0