Min Lördag

God kväll! 
Hoppas ni har en fin helg alla! Min har varit okej så här långt. Inga blödningar hittills. Men tidigare idag började det kännas konstigt i stumpen och ont har jag också haft men det har släppt nu. Dock känns det fortfarande konstigt och obehagligt. Jag får ingen riktig ro i kroppen. Försöker göra något för att försöka skingra tankarna från känslorna så gott det går. 
Får se sen hur natten blir. Den kanske blir som förra? 
Då släckte jag vid klockan 04:00 och låg vaken i över en timme. Sov sen på förmiddagen fram till då jag fick lunch. På eftermiddagen har jag bara kollat på TV. Kollade på MTV faktsikt. Det finns inte så mycket att se på här på sjukhuset och jag orkade inte sätta på datorn. 
Jag har även fått en påse blod på eftermiddagen. Mitt blodvärde låg lite lågt och nu droppar desferalet på. 
 
Vid 17:00 tiden ungefär. Kom min assistent hit och lämnade lite mat från Burger King. Jag ville egentligen ha grillad Kycklig på spett från en restaurang men dem hade stängt på grund av nå ventilationsproblem, därför fick det bli Burger King. 
Det ligger även en McDonald's och MAX Hamburgerrestaurang i närheten men jag kände att jag tar Burger King nu när jag har chansen. Äter i stort sett aldrig det annars för hemma är det ingen som vill ha det när vi äter ute hemma. 
 
 
Sen efter min måltid har jag pysslat lite. Har nämligen lite olika papper och lite små tyger här så har klippt och klistrat lite, och sytt lite. Detta vart det i "pappersväg" :
En uggla av papper. Till ett kort kanske? Nej jag vet faktiskt inte 
 
 
Och nu har jag setat här vid datorn och skrivit på det här inlägget i ca en timme. Haha! Men jag har gjort en massa annat emellan.. Skrivit lite, och gjort något annat och så vidare. Men nu ska jag avrunda.
Har precis lindat lite och nu har jag verkligen jätte ont. Vet inte hur det här ska gå? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0