Någon av er?

Fick hem ett julkort som jag inte har någon aning om vem det är ifrån. Det står namn på kortet men jag känner inte någon med dem namnen. 
Så här ser det ut:


Först trodde jag att det kunde vara någon som känner min mormor - då det ser ut som att den som har skrivit är äldre och så gissar jag på att siffrorna 73 och 76 är två åldrar + att det är skrivet på finska. Min mormor pratar finska hon också,
Men hon kände ingen vad hon vet. Sedan började jag fundera på om det var vänner till min farmor. Men det känns ju väldigt konstigt om det skulle vara det för min farmor har jag inte ens någon kontakt med, så varför skulle hennes vänner skicka till mig? 

Eftersom jag inte kan komma på vart kortet kommer ifrån så undrar jag nu:
Är det från någon av er läsare som har skickat? 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Spännande!
Jag kollade på Birthday (en sajt där man kan se folkbokföringen och när folk fyller år, m.m.) och det finns ett gift par i Surahammar med namnen Kaisa och Yrjö som är just 73 och 76 år. :) De heter Kuivanen i efternamn och bor på Fågelsångsvägen, om det hjälper dig.

2013-12-20 @ 08:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0