Inget blogginlägg...

Orkar inte blogga just nu.. Ligger i sängen med feber. Sist jag tog så hade jag 38 i alvedontemp.. Det känns som att det är högre nu för jag typ kokar men jag svettas inte.. 
Typiskt att det skulle bli så här, så tätt in till julafton.. 
 
Ska nog bara kolla videosar på webb TV, någon film eller youtube och bara ta det lungt. Måste även få i mig mycket vätska. Det är viktigt nu vid feber! 
Hoppas ni mår bra och är taggade inför jul! (ärligt talat så är jag inte så jätte "taggad" längre som jag var för några dagar sedan. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Leila

Vad tråkigt att du fått feber nu till julen. Kommer du att få omläggning i morgon?
Krya på dig, hoppas du får vara hemma i morgon och kan äta lite julmat i alla fall.
KRAM och God Jul!

2013-12-23 @ 16:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0