Uffes saker och ting!

Fick hem min lilla beställning från uffessakerochting
 
 
Detta beställde jag: Ett genomskinligt mobilskal som jag har tänkt pimpa när jag väl kommer på vad jag ska göra. Och så beställde jag ett display skyddsplast. Det känns som om det är ett måste. Jag vill inte att telefonen ska gå sönder igen eller att displayen blir repig.
 
 
Haha dengenomskinliga skalet syns knappt. Eller man ser knappt att det är ett skal! 
När jag öppnade paketet fick jag även två överraskningar. Jag var inte alls beredd på att få det. Fick ett skal som man kan sätta mobilen i och även typ bankomatkortet och sitt legetimation i. Ja, det skalet är som en plånbok ungefär. 
Jag fick även jätte söta "stickers" till hemknappen på mobilen. 
 
 
Dem är verkligen jätte fina! 
Först fattade jag inte varför jag fick det där. Trodde jag hade råkat klicka med det på något vis och kollade min order på papper som man får med. 
Men sedan såg jag baksidan på den vita skalfodralet där det stod så här:
 
 
Som sagt, det var verkligen en rolig överraskning och jag blev så glad. 
 
Jag vill varmt rekommendera Uffes saker och ting för er. Jag har beställt därifrån några gånger och jag blir lika nöjd varenda gång. 
Servicen är på topp och leveransen riktigt snabb. 
Jag tycker verkligen ni ska gå in och titta om ni behöver något! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0