Mina födelsedagspresenter!

Detta är mina födelsedagspresenter. Jag är jätte glad över allt! 
 
Av Jörgens föräldrar fick jag detta igår: 
 
Sminkförvaring (bild lånad av mihi för jag glömde ta kort och jag är på sjukhuset nu) av mamma, Jörgen och Rasmus. 
Sminkförvaringen visste jag att jag skulle få, för det var jag själv som beställde den från mamma till mig. Om ni förstår? Jag sa också att det räckte med den som present. Men nej då. Mamma köpte även..
 
...Rosa brödrost av Mamma, Jörgen och Rasmus
Visst är den söt? Den ska jag spara till min framtida lägenhet. Jag vill ha rosa i köket 
 
En ring och ringställ av lillasyster Sanna
Snygg va? 
 
Av avdelningen fick jag ett Hello Kitty halsband i silver och en vattenflaska.
 
Närbild av halsbandet: 
Den är jätte söt! 
När jag kom till avdelningen så tog jag prover direkt och så ville dem ha ut mig på avdelningen. När jag kom ut från mitt rum så stod alla som jobbade där idag. Alltså sjuksköterskor, undersköterskor och även Några Kirurger och sjöng "Jag må hon leva"
Värsta pinsamt att ha så många "ögon på en" och jag visste inte vem jag skulle kolla på när dem sjöng. Men dem är hur gulliga som helst på avdelningen. Gav dem två Al Mondy tårtor.
Jag blev även uppvaktad hemma av mamma och Rasmus sm sjöng. Eller ja okej, Rasmus stod mest och hoppade och var glad. Sötan! 
 
Tack så mycket för allt  Jaha nu är man 22år! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0