Trailer

Tycker ni som jag om The Hunger Games? Alltså att filmen är jätte bra. Så kanske denna trailer är något för er. Det är nämligen trailern till andra delen i triologin. Den heter The Hunger Games - Catching Fire.

Jag tycker trailern verkar vara väldigt spännande och jag hoppas filmen är lika bra som ettan. Men det återstår att se när den kommer ut. 
 
 
 
Jag har faktiskt inte läst böckerna. Men jag har triologin i en enda tjock bok hemma i bokhyllan som väntar på mig. Får kanske börja med den efter att jag har läst ut den jag håller på med nu. 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej. Hittade nyss hit till din blogg. Hoppas smärtan ger med sig snart så du orkar ge dig ut och se våren som anlänt. Kram

2013-04-21 @ 03:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0