Tisdag! (bild bomb)

Eftersom omläggningen tack och lov vart på morgonen idag och mitt blodvärde var bra igår så kunde jag dra iväg ut sen efter. 
Annars brukar omläggningen allt mellan 12:00-15:00 och det brukar bli stressigt på kvällen sen innan taxin hem.
Så jag blev riktigt förvånad när jag fick komma till operation så tidigt! 
Nåja, på stan stannade jag i ca 3 timmar. Jag gick med mamma och mina två småsyskon. Detta vart allt mitt köp:
 
- Pyssel
Panduro
 
- Läppstift
-Sminkborstar
- Ringar
- Nagellack
- Puder
- Sminkväska
Gina Tricot
 
- BB Creme
- Fickspegel
- Ögonskuggspalett
Kicks
 
T- shirt
New Yorker
 
 
- Milkshake (tyckte den skulle vara med på bild för den var super god, hehe)
Squeezed up
 
Sist vill jag även ta med en present jag fick av en sjuksköterska. En sån där massage grej man kör på huvudet. Den är super skön! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0