Just nu!

Är på sjukhuset fortfarande. Skulle egentligen ha åkt hem igår men jag hade så himla ont efter omläggningen så jag blev kvar på uppvaket hela kvällen och natten igår för jag behövde stark smärtstillande.. 
Åkte till avdelningen runt 07:30 imorse. 
 
Är jätte trött nu. Natten blev så konstig nu när man hade ont. Man liksom vaknade när smärtlindringen började försvinna. Sen fick man mer smärtlindring (ibland även något som gör att man somnar) och sen somnade man om. Sen vaknade man när smärtindringen började försvinna.... Bla bla bla.. Så höll det på typ hela natten
Nåja.. Håller på att packa lite nu. Ska hem om ca 40 minuter. - JAG LÄNGTAR! Yeah! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0