Igår söndag!

Igår sminkade min 16åriga syster Sanna mig. Jag har i stort sett aldrig smink så det kändes ovant men väldigt kul 
Nu måste jag bara samla på mig lite eget smink. Jag har nästan ingenting eget..  Bara en mascara, läppglans och concealer. Och några nagellack, räcknas det? 
Nu fick jag låna Sannas. Fint vart det! 
 
 
 
 
 
På dem tre sista bilderna satte Sanna även upp håret på mig med en hårnål och så fick jag prova mammas röda läppstift. 
Jag har faktiskt aldrig haft ett eget läppstift någonsin. Men det ska det ändras på hoppas jag! 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Du ser ut som rockabilly bruden på sista kortet.jätte fint.så himla duktigt gjort .kram kram

2013-04-01 @ 23:20:25
Postat av: jaana

Jätte fint.rockabilly brud ser du ut på sista kortet..kram

2013-04-02 @ 07:53:14
URL: http://minvarldjaana.blogg.se
Postat av: Pia

På den översta bilden ser du väldigt vacker ut om jag får säga det....

2013-04-03 @ 20:16:07
URL: http://garnfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0