Fredagens köp!

Var på stan i fredags med min fina vän Caroline. Det var ett tag sen vi sågs så det var jätte kul att komma ner till stan på en shoppingrunda med henne! 
Vi möttes inne på Leklust "Zetterlunds" där jag köpte födelsedagspresent till en annan fin vän 
Sen gick vi in på H&M där jag köpte lite saker jag behövde. Efter H&M gick vi vidare upp till shppinggallerian som heter Kvarteret Igor. Gick in på Kicks där jag även hittade lite som jag var ute efter, och sen i andra butiker men hittade inget. Behövde en nessecär som jag kollade efter men hittade inget. 
Så vi gick in i lite butiker i en galleria som heter Punkt. Tillslut hittade jag en stilren nessecär på The body Shop som jag köpte. Älskar deras produkter!  Tycker dem är jätte bra. Synd bara att mycket är så fasansfullt dyrt där. Kollade på sminkborstar som jag verkligen vill ha men dem var jätte dyra!  Så jag får väl se...
 
Detta vart iallafall mitt köp: 
 
- Liquid eyeliner
- Lipgloss
- H&Ms Bronzing powder
- Bomulspinnar
- Nagellack
H&M
 
- Hårtofsar
- Små "gummisnoddar" till håret
- Vitt nagellack från Depend
Kicks
 
- Nessecär
- Läppbalsam
The Body Shop
 
- Örhängen
Glitter
 
Avslutar detta inlägg med en bild på mig. Det var då jag väntade på taxin till stan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0