Uppdatering.

Jag blir kvar på sjukhuset tills på fredag. Tog nämligen prover tidigare idag och kollade blodvärde och även kolla kaliumvärdet. Jag vet inte hur kaliumvärdet låg men jag fick reda på att mitt blodvärde är jätte lågt. Då har jag kanske en förklaring till varför jag är så trött?Mitt blodvärde låg bara på 73, så får nu blod.
 
 
Och anledningen till att jag blir kvar tills på fredag (förhoppningsvis inte längre) är för att blodet och desferalet som jag får efter blir klart imorgon. Och på torsdagar åker jag ju in till sjukhuset för förberedelse för omläggning på fredagen. Därför blir det som det blir nu.
Men jag hoppas allt är bra och i sin ordning på fredag kväll efter omläggningen så jag kan åka hem då. Men edt visar sig! Håller tummarna gör jag iallafall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0