Söndag!

Idag hade jag Johanna på besök. Vi tittade på TV. Typ "112 på liv och död" och såna program. Vi båda tycker nämligen sånt kan vara intressant. Sen pysslade vi!
Detta vart resultatet!
 
 
Ett par örhängen som Johanna fick ta med sig hem. Tycker det är jätte kul att Johanna kommer. Tycker om henne så mycket!
Som jag sa till henne: Har jag det tufft och är ledsen. Så kommer hon med ny energi och när man umgås med henne så glömmer man allt det jobbiga ett tag och är glad. Det är en toppen vän jag har!
Hon är en vän som jag vill ha livet ut. Jag hoppas hon och jag är vänner även när vi är gråhåriga och gaggiga!
Tack för att jag har dig Johanna! (vet att hon läser min blogg)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0