Kvar på sjukhuset..

Är kvar på sjukhuset p.ga hög feber. Det började med att jag frös och kände mig konstig i huvudet. Dessutom så sa sköterskan att jag såg helt slut ut och jag sa att det är jag också.
Då tog hon tempen och det visade 37:8. Lite mer än en timme senare togs tempen igen och då låg det på 38:9 med alvedon i. Blododling togs ur min port-a-cath.
Så här ser rören ut man tar med;
 
 
Sen någon gång under kvällen tog man tempen igen och då låg det på 39:2.. Det har bara stigit just nu. Men jag tror jag sak kolla tempen snart igen. Känner mig lite bättre nu än vad jag gjorde under kvällen så jag hoppas tempen har sjunkigt. Får även vätskedropp just nu. För det är super viktigt att få i sig mycket vätska vid hög temp.
 
Jag hoppas ni mår bättre än mig! Jag ska nu ringa efter någon macka att äta och sen fortsätta kolla på film (som jag för tillfället avbröt för att skriva detta inlägg)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0