God natt på er!

Tänkte bara skriva några rader medan mitt internet tillåter det. Det har krånglat en hel del. 
Jag ville mest önska er alla en god natt! Blir nog vaken en stund själv här på sjukhuset som jag redan är. Åkte in i söndags (igår, klockan är efter 00:00 nu) 
Det var inte så bra i stumpen så därför är jag inne nu. Jag känner att jag inte fixar att vara hemma när det sipprar blod lite här och där. Och det har ju fortsatt här...  Mår verkligen jätte dåligt då. Höll på att få en ångest attack hemma innan jag åkte in. 
Vill bara att doktorerna ska komma på något nu som kan göra det bättre. Det är så tufft just nu och läkaren säger själv att detta börjar bli mer och mer ohållbart med såren och så. 
 
Nåja, ska inte dra ut på det mer. Som sagt. God natt med er! 
Själv ska jag ringa efter något att äta och ev kolla på film. Jag får se. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0