Fredag!

Haft omläggning hlav 9 nu på morgonen och efter det har jag i stort sett bara sovit. Var rätt trött efteråt. 
Ibland händer det att jag trotsar det trötta inom mig och jag t.ex ger mig iväg på stan en sväng. Men nu fick jag blod igår så det kunde jag inte göra nu eftersom jag får desferal som tar cirka 22 timmar att få in i kroppen via dropp. 
Men det kanske är lika bra att inte gå ner på stan. Spara lite pengar!  Jag är ju tyvärr sån person att ska jag ner på stan och kolla efter kanske en eller två grejer så köper jag oftast med mig mer ändå. Haha! 
Ni känner säkert igen er i det där? 
 
Nåja. Jag blir kvar på sjukhuset. Avdelningen har precis beställt mat från någon pizzeria så jag beställde med dem. Det är ju lite godare än sjukhusets mat. Dock har jag aldrig ätit det jag beställde. Jag ville testa något nytt och jag  jag hoppas det är gott!  Men det visar sig!
Klockan 20:00 går taxin hem. Ska bli skönt att komma hem och få ta fredag kvällen hemma men min familj 
 
 
Ha en trevlig kväll och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0