Natt

Hela huset är mörkt och alla sover.. Men inte jag som vanligt. Har inte sovit något alls inatt. Jag har så ont, är trött och ledsen.. Allt jag vill är att kunna få sova en liten stund men smärtan ger sig aldrig. Mina mediciner hjälper inte heller och jag vet inte vad jag ska ta mig till...
Blir nog en vaken natt för min del om inte smärtan ger sig. Men tycker ju att den borde göra det någon gång? 
Måste ta upp det här direkt jag har kommit till sjukhuset nästa gång. Det funkar ju inte att ha det så här. Smärtan styr mitt liv totalt just nu...
 
Ber förresten om ursäkt för mycket ledsna inlägg just nu. Men jag mår inte bra och måste skriva av mig..,

Kommentarer
Postat av: Pilla

<3 lilla vännen tänker på dig

2012-11-19 @ 09:52:08
URL: http://zpernillaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0