Kvar..

Är kvar på sjukhuset över natten. Fick blod under omläggningen nämligen och efter det måste jag ha Desferal mot mitt järn som tar sån tid att få i sig. Det tar ca 22-23 timmar att få sig det och då är inte dropp påsarna alls stor heller. Det är det att det droppar så sakta. 
Jag förstår inte varför dom inte kollade blodvärde igår som vanligt inför omläggningen?
Isället gick dom efter provsvaren som togs ungefär då jag åkte in i helgen p.ga blödningen. Men det svar man får då behöver ju inte betyda att samma svar är nu. 
Mina värden ändras väldigt fort på bara några få dagar. Men nu är gjort, gjort och jag är kvar. 
Tänkte kolla lite på Andra avenyn på youtube och dricka lite te tills den smärta jag har nu ger med sig. Sen blir det något att äta och ev. börja kolla på någon film en stund. 
 

Kommentarer
Postat av: Rhoda Rodis Alemayehu'@fb

finfin blogg !

2012-11-28 @ 20:08:22
URL: http://fotografsiiidan.blogg.se
Postat av: Stine

Hej!

Jag undrar på en liten sak, bara: Kommer din stump någon gang gro ordentlig?

Hoppas du får en fin dag :)

2012-11-29 @ 11:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0