Söndag..

Orkar inte skriva någon större uppdatering idag. Är jätte trött och har jätte ont.
Har haft det ganska jobbigt hela dagen.  Känt av en smärta som jag aldrig nästan har känt förut. Den smärtan började redan inatt, så min natt blev ju ganska lidande. Framåt morgonen gav det med sig lite och jag fick lite blund.  Jag vet inte alls vad det beror på, så jag tror jag måste ta upp det med läkaren imorgon.

Nu ska jag kollar runt lite på nätet i väntan på att Big brother börjar. Det är ju så himla kul att se!
Såg att Hanna W är nominerad att åka ut. Hoppas inte det! Hon har ju så knäppa kommentarer och är så pinsam att det är så kul att se!



Kollar någon av er på Big brother? Var ärliga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0