Onsdag!

Hej på er!
Hoppas ni har det bra? Jag har det helt okej. Ska inte klaga på något just nu
Det är ganska lungt här hemma. Jörgen kom precis hem, mamma håller på med tårta. Ska fira henne lite idag eftersom hon fyllde år igår. Och Sanna har en vän här.
Jag har inte så mycket att göra så därför tänkte jag göra ett "av tramp" här. Är jätte sugen på tårta, men undertiden den fixas så ska jag visa mina senaste paket jag har fått hem nyligen.

Detta kom igår:



Kaninskalet kommer från Runns

Detta kom idag:



Från Cocoo! Men tror de var det sista som jag beställde. Halsbandet finns nog i andra färger dock.

Nu ska jag käka smörgåstårta och sen efter det tårtan mamma gjorde nyligen. Mumma!
Sen ska jag nog försöka utmana syrran och hennes kompis på WII - Mario Cart! Hehe! Om dom vill, alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0