Kvar på sjukhuset..

Som rubriken lyder så är jag kvar på sjukhuset och det hade jag faktiskt inte räknat med när jag vaknade på morgonen och var på väg till operation för omläggning. Fick en tidig tid tack och lov!
Var nog på operation runt nio snåret och var klar ganska snabbt med omläggningen och låg sen på uppvaket. Men där började mitt hjärta pumpa på snabbare igen.
Kommer faktiskt inte ihåg vad som hände under tiden dom försökte få tillbaka rytmen men jag blev iallafall kvar på uppvaket fram till ca 20:00 nu ikväll då jag nu är tillbaka till avdelningen.

Har fått en sån där saturationsmätare på fingret som håller koll på puls och syre mätningen, så sköterskorna har koll på om hjärtat spökar igen. Dessutom tutar även själv maskinen om något går på tok. Sen får jag även antibiotika intravenös.

En rätta utsliten tjej men grejen på fingret. Men det bjuder jag på!



Nu ska jag äta lite macka och kolla på Tjenare Kungen en liten stund. Länge sen jag såg den, men det blir nog inte att se hela filmen ikväll. Det orkar jag inte!


Kommentarer
Postat av: C

Hej, skickar lite värme å en stor kram, hoppas du känner dig bättre snart och att hjärtat inte spökar nå mer /KRAM

2012-03-14 @ 12:29:45
Postat av: Anonym

Du är en sån himla stark människa, jag tycker du skriver väldigt bra. varma kramar!

2012-03-15 @ 16:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0