Ett god natt inlägg! (min torsdag)

Är tillbaka till sjukhuset. Kom hit strax innan fyra igår. (Klockan är efter 00.00)
Det vart en snabbvisit hemma men det var otroligt skönt att komma hem! Var helt slut hemma dessutom på kvällen. Vet inte varför, men kanske berodde det på att man har varit inne på sjukhuset i över en vecka där allt är så segt, man är ensam och inget händer och helt plötsligt är man hemma i en annan miljö.
Men jag älskar det och min familj!

Som sagt, jag kom hit igår. När jag kom fram så väntade tandhygienisten här. Jag gör nämligen tandbehandling med honom. Det går till så att jag har skenor med ett speciellt tandkräm i munnen i ca 15 minuter. Sen kikar han igenom och kollar så allt är bra.
Han är riktigt trevlig han Vi brukar prata om de mesta undertiden jag har skenorna i munnen.
Sen efter det så har jag tagit blodprover. Det mesta var bara dåligt tyvärr...  Högt kalium, lågt blodvärde och så vart det något annat som var högt. Tyckte det var nå njur värde.
Läkaren tyckte inte att jag skulle ha åkt hem över natten för värdet var redan lite dåligt i onsdags. Men jag ville verkligen inte vara kvar och det gällde bara natt. Men nu var värdet ännu sämre. Men jag tycker att jag mår bättre. Det är konstigt det där?

Jaja.. Klockan börjar bli mycket nu. Vet inte om jag ska släcka än för att min sista blodpåse har inte gått klart. Då hinner jag väl lagom somna tills det är klart och sen blir man väckt igen när dom håller på här inne med droppet..
Kanske ska kolla på någon film?

Önskar er en god natt iallafall! Ni kanske sover redan?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!!



Tack för dina fina kommentarer i min blogg. Jag har kollat lite mer i din blogg nu och även googlat din sjukdom. Vill bara säga att du är GRYM!!! Hoppas Elly växer upp och blir lika stark som dig.



STOR KRAM

2012-03-24 @ 21:22:12
URL: http://www.fromidag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0