Torsdag!

God kväll!
Hoppas ni har haft en fin Torsdag och ni alla mår bra!
Med mig är det helt okej. Är på sjukhuset som vanligt. Fast det är midsommar imorgon så ska jag ha omläggning.
Tycker det är bra, för det var det jag ville.
Tycker det är så jobbigt när man håller på och ändrar om dagarna så jag är som sagt glad över att läkaren kunde lägga om imorgon.
Tillbaka till idag. Torsdag. Vaknade runt halv 11 idag. Var jätte trött idag igen. Det var samma sak igår nämligen!
Käkade frukost och kollade på TV samtidigt. Sen efter det var det bara att packa och fixa inför att åka iväg till sjukhuset.
Taxin kom som vanligt strax efter klockan 15:00.

När jag kom fram så var det en undersköterska som har slutat på avdelningen där och hälsade på. Det var jätte kul att se henne igen och hon tyckte samma sak om mig! Saknar faktiskt den personen på avdelningen.  Hon var så rolig och det var kul att skoj retas med henne!
Vi pratade lite snabbt och sen gick hon. Jag skulle ta lite prover och så.

Mitt blodvärde låg på 78 tror jag det var. Så jag får blod. Den andra påsen droppar på nu.
Mitt kalium var nog lite högt det, för jag fick en dos Resonium tidigare. Jag tycker det är konstigt när det går upp och ner så mycket det där kaliumet. Nåja, hoppas bara det är inom en godkänd gräns imorgon. Som sagt, jag vet inte hur pass högt det är nu. Kanske är bra att inte veta så man inte oroar sig ännu mer..
Nu ska jag kolla runt på olika bloggar och äta något innan jag börjar fasta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0