Rubrik?

Hejsan!
Hoppas ni har haft en bra helg och får en fin kväll. Min helg har varit helt okej. Var på stan en sväng i fredags och efter det har jag varit ganska trött så jag har bara varit hemma i helgen och tagit det lungt.
I väntan på Big brother finalen så tänkte jag att jag skriver några rader här. Brukar ju inte göra det när jag är hemma. Dels gör jag annat och dels så funkar inte internet sådär jätte bra, så jag ger upp så fort. Hehe!



Heja Hanna J! Efter en tanke så tror jag att hon behöver pengarna mest, så jag hoppas att hon vinner!

Nog pratat om Big brother. Tänkte visa upp vad jag köpte på stan i fredags!



Spel från GAMES! Tycker det är super bra att dom har så man kan lämna in och byta spel eller sälja det till dem om man har tröttnat på sina spel. Detta spel jag köpte var begagnat!



En dagbok från Zetterlunds. Det händer att jag behöver skriva av mig ibland och allt vill man ju inte skriva i bloggen.



Lite toppar från Kappahl. Är så liten så jag köper från barnavdelningen där.



Paris Hilton parfym från Kicks som luktar super gott. Behövde ny parfym och tänkte att då kan jag unna mig något dyrare. Annars har jag alltid köpt billigt strunt. Fick även prov parfym och handkräm av Charlotte Perellis nya.







Tre T-shirtar från New Yorker. Dom har ju så himla bra och snygga kläder till bra priser. Pingvinen representerar mig så bra när det är sommar. "längta efter kyla" (isbitarna) Hihi!

Sen köpte jag lite från Panduro som tusch pennor och ett paket tänger som man har till smycken. Sen köpte jag även lite smyckes delar. Saknar att pyssla nämligen!
Nu ska jag stänga ner och måla lite fram till Big brother börjar.

Önskar er en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0