Just nu..

Hej!
Ville bara uppdatera lite snabbt här och berätta hur jag mår. Just nu är jag hemma. Ligger i sängen och lyssnar på mamma och lillasyster som pratar hårfrisyrer. Antar att det är till skolavslutningen som hon funderar på hur hon ska ha håret? Hon slutar nian!
Börjar bli en stor tjej!

Nog pratat om det. Är hemma som sagt. Kom hem igår för jag fick min omläggning tidigare och det var ju skönt det. Slippa vara kvar till idag.
Vad som hände i söndags då jag mådde så dåligt vet jag inte men man tror fortfarande att det möjligen kan vara magsår. Just nu får jag någon tablett för det som jag tar dagligen och på fredag i samband med omläggningen så ska dom ner i magen och kolla. Tror det heter gastroskopi?
Får se om det visar något då... Mår rätt bra just nu, förutom att det typ river i ryggen varenda gång jag tar en tugga av någonting. Det är jätte jobbigt och jag har knappt någon lust till att äta då.. Det river inte alls när det är flytande, men det blir man ju inte mätt på. Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0