Haft besök idag!

Hej hej!
Hoppas ni har haft en fin helg. Min har varit helt okej.
Dock blev inte fredagens omläggning sådär jätte bra så det har jag känt av. Det har kladdat i stumpen och lindorna har glidit. Eftersom stumpen är konformad så glider gärna lindorna ut så det blir som en hatt på toppen om man inte lindar hårt och stabilt.
Nog pratat om det. Idag har vi haft besök från min gudmor och gudfar (mammas faster) som bor i Skåne. Kul att dom kom upp hit och hälsade på oss medan dom gjorde andra ärenden samtidigt.
Eftersom dom bor så långt bort så träffar man inte dem så jätte ofta. Förra gången var nog när jag fyllde 20. Alltså nästan ett år sen.
Fick pengar och en jätte söt virkad mus. Den bor nu i min bokhylla bredvid en virkad smurf. Hihi!
Berättade till dem att den är jätte fin och att jag själv skulle vilja kunna virka, och att jag letar efter en virkbok för nybörjare men inte har hittat... Vet inte vart jag ska hitta bok heller?
Hon var jätte snäll och sa att hittar dem någon bra bok så kanske dem kunde skicka. Dom är ju så snälla!!

Annars har det inte hänt så mycket mer idag, jag har fått massage och stretchat med assistenten. Nu väntar jag på att filmen Heléns små underverk ska börja på femman. Den börjar kl 21:00..
Ska nog läsa lite tidningar fram till dess. Har en Frida tidning och hello Kitty tidning som väntar.
Önskar er en fortsatt trevlig kväll!!

Bild på virkade musen kommer ikväll eller imorgon. Skriver på mobilen just nu och det går inte att ladda upp bilder via mobilen här hemma. Bara på sjukhuset. Antar att det har med mobila nätet att göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0