Tisdag...

Usch vilken tråkig dag jag har haft idag.  Den har gått otroligt långsamt.
Det började med att läkaren kom in runt 10:00 - 11:00 och berättade att omläggningen blir imorgon istället för idag. Det beror på att fredagen är en röd dag. Då jobbar inte kirurgerna och skulle jag ha lagt om idag så skulle det bli så långt till nästa gång.
Det var helt okej för mig att skjuta upp. Dock kan jag bli lite sur över att dom säger det samma dag som man ska lägga om och 2-4 timmar innan jag brukar vara på operation.
Jag menar, jag hade ju inte behövt åka hit till sjukhuset igår egentligen. Kunde ju ha kommit idag. Men men nu är jag här. Dom kanske inte tänkte på att det var en röd dag? Vad vet jag.

Dagen har gått bra. Det känns rätt okej i stumpen för en gångs skull. Inte så där blött och kladdigt som det kan vara och det är ju jätte skönt att det känns någorlunda tort.
Jaja.. Vad har jag underhållit mig med idag då? Jag har hållit på med en massa kryss i korsords tidningen jag köpte igår. Det är typ det jag har gjort. Köpte den lättaste tidingen men ändå tycker jag att vissa grejer är skit svåra. Hehe!
Pappa och Annabelle var även hit och höll mig lite sällskap en stund. Det är ju trevligt!

Nu på kvällen jag jag tvättat mig och fått hjälp med att bädda rent i sängen. Det är inför morgondagens omläggning. Allt ska ju vara rent!

Nu ska jag spela lite Runescape och sen får jag väl se vad jag hittar på resten av kvällen innan jag ska sova.
Bjuder på en bild på mig och kissen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0