Min lilla lördag...

God kväll!
Hoppas ni har haft en bra dag. Jag tänkte skriva lite om min lördag. Den har varit sådär.
Började med att jag vaknade tidigt och kunde inte sova. Dels berodde det på att lindan hade kanat ner en ganska bra bit på stumpen. Och det känns när man rör sig. Allt svullnar ju upp så himla fort.
Så jag låg och väntade på tills mamma skulle vakna så hon sen kunde hjälpa mig med att linda. Jag ville inte väcka henne.
Resten av dagen har jag i stort sett kollat på TV och försökt lösa lite kryss men det gick inte sådär super bra med krysset. Hehe! Jag köpte tidningen som skulle vara lättast men jag tycker ändå att det mesta är skit svårt. Man känner sig smått dum. Haha! Och så blir man super glad om man listar ut något ord.

Nog pratat om det. Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av kvällen? Har i alla fall käkat nu så jag är proppmätt. Det vart kycklingsallad från pizzerian och så kollade jag på Gladiatorerna som började på TV igen. Det är ju super bra tycker jag!
Men skulle aldrig själv vilja vara med om jag kunde. Det verkar vara så hårt tycker jag.



Skulle ni vilja vara med?

Kommentarer
Postat av: elin

Sv: Jo, klart jag vill bli frisk :O fast jag tycker att jag är frisk :O

2012-01-08 @ 00:27:08
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0