Måndag!

God kväll på er!
Nu är det ny vecka och nya tag igen då. Tycker dagarna går så himla fort nu för tiden.
Det är i alla fall måndag idag. Jag vaknade runt 10:20. Det är då assistenten kommer.

Käkade lite frukost och sen var det bara att göra sig iordning för att åka till sjukhuset. Taxin kommer alltid klockan 12:20 då så jag har ungefär 2 timmar på mig att fixa allt, om jag inte väljer att gå upp tidigare då. Men det orkar jag inte. Hehe!
När jag kom till sjukhuset så kom även Pilla och Benjamin på besök. Dom stannade en stund så fick lite sällskap och pratade lite.
Fick även en jul klapp:



En Hello Kitty strandväska och en plåtväska med en massa godis i. Tack så mycket!

I eftermiddags tog man även prover som vanligt och jag fick min lymfmassage. Den är efterlängtad kan jag säga och det är ju så skönt. Tänk er att få ca 30-45 minuters massage, en gång i veckan. Det ni!



Sen på eftermiddagen så åkte Pilla och Benjamin och jag käkade lite middag.
Alltså middagen här börjar bli väldigt tråkig. Man får samma mat om och om igen. Varje rätt kommer typ vecka efter vecka och det är inte speciellt mycket att välja på heller.  T.ex på måndagar så får jag oftast nå kycklinggryta. Vaaarje måndag liksom... Rätt tråkigt..

Nog pratat om maten. Mitt HB låg idag på 81 så jag har fått en påse blod. På kvällen har jag även duschat inför omläggningen imorgon.
Nu tänkte jag kolla runt på nätet och bara ta det lungt. Kanske blir att sitta upp halva natten och kolla på en massa film.. Fick av syrran när hon var här  Hihi!

Tack för era jätte fina kommentarere! Stora kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0