Fortfarande vaken...

Jag är tyvärr fortfarande vaken just nu.. Är just nu lite trött men jag får tyvärr ingen ro till att slappna av. Så jag får nog försöka härda ut tills jag blir jätte trött och somnar av tröttheten.

Anledningen till att jag är smått orolig i kroppen är stumpen. Det är blött och vätskar mycket just nu. Troligtvis är jag inne i en vätskeperiod just nu och dom är värdelösa!
Nu ska jag kolla på Anna Phil på 4an och sen försöka sova. Kan jag inte det då, så tänkte jag läsa..

Önskar i alla fall er en god natt med en bild jag tog för några dagar sen.



Tog denna bild för jag tycker den är lite rolig. Katten brukar annars i vanliga fall ta en ganska stor del av sängen. Men då jag tog bilden så låg hon så att hon tg så lite plats som möjligt. Nämligen uppe i min huvudända emellan madrassen och gaveln. Söta kisse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0