Fasen...

Är kvar på sjukhuset just nu tills imorgon iallafall sen får man se.
Det är så att på kvällen så skulle jag kolla om jag hade feber, för jag sa att jag fryser lite och har ont i huvudet. Då låg det på 40 grader! Vet inte hur det är nu men det känns iallafall bättre.
Har aldrig haft så högt förut! Trodde febern skulle ligga på typ 38,2 - 38,3 typ. Men så fel jag hade!

Nu är jag som sagt kvar. Får vätskedropp och så, sen får det väl visa sig hur det är imorgon. Om jag eventuellt måste ha antibiotika eller något. Jag tror nämligen det är stumpen som spökar. Fasen!

Nu ska jag avrunda och kolla på webb TV. Blir troligen datorn hela natten. Ska väl inte säga något i förskott men förut när jag har fått vätkedropp så har jag fått gå på toa stup i kvarten på nätterna.

"Hinner precis somna innan det är dags att gå på toa igen. Sen ska man somna om lagom tills man blir kissnödig igen os.v.. För vaknar jag på nätterna så tar det inte någon minut innan jag somnar om. Det handlar om flera minuter och i värsta fall någon/några få timmar..."

Hoppas verkligen inte det blir så inatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0