Saknaden är enorm!

Gick in i en "tröst grupp" på facebok för folk som har mist någon..
Började genast att tänka på Jenny 
Tårarna rinner, kan fortfarande inte fatta att hon är borta och aldrig mer kommer tillbaka! Funderar ofta på vad hon tänkte och vad som rörde sig i hennes huvud den dagen? 
Snart är det jul och jag och familjen vill bara ha henne hos oss. Att hon dessutom skulle få träffa sin lillebror ♥ Men det går ju inte.. Det är tomt utan henne. Hon fattas! Vi alla saknar dig enormt Jenny! ♥ :'(
Älskade syster! Jag är så ledsen! 
 
 
Bild tagen av mamma
 
Den dagen då Rasmus blir äldre och förstår mer så kommer jag berätta för honom hur fin Jenny var och han skulle ha älskat henne lika mycket som vi gör 

Kommentarer
Postat av: .

förlåt att jag frågar men vem var jenny?

2013-02-09 @ 17:05:31
Postat av: Anonym

förlåt att jag frågar men vem var jenny?

2013-02-09 @ 17:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0