Fredag och marknad!

Efter omläggningen drog jag ner till Västerås årliga höstmarknad. Tycker sånt är jätte kul!
När jag kom dit så letade jag upp mamma, Sanna och Rasmus som kom dit och höll mig sällskap. Sen gick vi runt lite där och kollade. Tyvärr kom världens regn skur sen. Men jag bestämde mig för att vara kvar tills taxin skulle komma ändå.
Sen lite senare mötte jag på Carro som gick med oss där på marknaden. Stackarn blev helt dyblöt! Hehe!
Jag fick låna paraply av mamma så även hon blev väldigt blöt. Tack för att jag fick låna det!
Klockan 17:55 åkte jag därfifrån. Detta vart mitt köp:
 
 
 
 
Köpte även älgkorv men det tog jag inte kort på!
Chauffören som körde mig därifrån var ju verkligen bakom flötet. När jag hade kört in i bussen med permobilen så frågar han om den är bromsad. Jag trodde han menade avstängd så jag svarar ja.
Sen tänkte jag inte mer på vad han gjorde förrän han börjar köra iväg. När han ska svänga ner på E18 så vrider sig hela permons bakdel in mot bilens vägg i en himla fart. Jag var inte beredd så jag fick ju min armbåge emellan permobilen och väggen. 
Skrek till för det gjorde fruktansvärt ont! Han stannar bilen på sidan och börjar sen skylla på mig att jag sa att permobilen var bromsad. Så jag sa: IDIOT du måste ju spänna fast den ändå! Det spelar ingen roll! Den ska vara fastspänd! Sen skyllde han även på att däcken var blöta.
Jag vart jätte förbannad och även ledsen. Det gjorde så ont i armbågen!
Han spände fast permobilen sen. Dock inte ordentligt och fortsatte sen att åka.
 
Jävla chaufför alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0