Blir nog ingen vidare bra inlägg idag...

Som rubriken lyder så blir det nog ingen vidare bra inlägg idag. Har så förbannat ont just nu.
Det känns liksom som om allting rinner ner i stumpen men inte upp igen, så det känns typ sprängfyllt i stumpen. Sen känns det som om jag har en jätte sticka i skinkan som det sticker till och även svider till ibland.
Vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken. Har tagit extra smärtis men det har inte hjälpt.

För övrigt kan jag även berätta att jag som vanligt är på sjukhuset för förberedning för omläggning imorgon.
Kom hit strax efter halv fyra. Klantiga jag hade glömt bort att tandsköterskan skulle komma och göra min tandbehandling idag, så jag hade glömt den speciella tandkrämen man använder hemma..
Det var ju lite pinsamt!
Hehe! Så han frågade om han kunde komma på måndag och "javisst" säger jag utan att jag tänkte på att berätta att jag har en tid till HAB på måndag.
Så jag försökte ringa till tandvården men kom till någon annan tandvård i Västerås. Sen när jag äntligen kom fram dit jag skulle så hade dom stängt och det var bara en autmatisk röst som prata.. Skit! Men så kan det gå!
Tänkte försöka ge mig på försök att ringa dit imorgon. Även om jag har omläggning och är ganska trött och seg resten av dagen så ska jag väl lyckas att ringa dit?
(Jag har till och med gjort en påminnelse om det och satt i mitten på min fläkt)



Satte den där för att jag inte ska glömma bort det. Först tänkte jag att jag skriver en påminnelse och lägger på mitt sängbord. Men eftersom jag inte kan stå så man ser bordet uppifrån så ser man ju inte lappen om den ligger där. Så jag tänkte: "Vart kan jag sätta lappen där man ser den klart och tydligt?"
FLÄKTEN! Den är jag alltid och pillar på typ. Vilken genial plan!

Annars har det inte hänt så mycket. Tagit prover. Mitt HB låg på 79 så jag ska få två påsar blod. Har fått en och den andra är på gång snart.
Nu tänkte jag kolla på en ny film jag har. Den heter Soul Surfer.



Det ska handla om en tjej som brinner för att surfa. Men en dag blir hon biten av en haj och förlorar hela armen. Men tjejen bestämmer sig för att försöka leva med det och hon ska upp på brädan igen.

Jag tycker den verkar intressant och bra. Den är dessutom verklighetsbaserad.



Här är tjejen som har varit med om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0