Söndag

Hejsan på er!
Söndag idag då. Tänkte skriva lite nu innan jag ska titta på tv. Det blir först Amazing race på kanal6 och direkt efter det så blir det självklart Idol på kanal4. 
Hoppas ni har haft en trevlig helg. Min har väl varit okej förutom att jag har varit mycket trött och haft mer ont.
Men jag har en ganska bra förklaring till det. Kroppen känner väl av sen jag var uppe och ute på stan i fredags. Brukar inte göra det så ofta så det är väl klart det känns efter?
Men som sagt.. Det är det VÄRT! SJÄLVKLART! 
Och det har ju varit så att jag står ut med det. Man får ta lite mer smärtstillande än vad jag annars brukar och sen brukar det ge med sig.
Jag har ju OxYnorm vid behov. Och den brukar hjälpa bra! 
Imorgon åker jag till sjukhuset igen. Det ska bli skönt att få min massage. Det ser jag fram emot väldigt mycket! 
Och sen att det är ny vecka. Hoppas min dator blir klar snart och att den fungerar bra. Saknar den! Hihi!
Bloggar nu på min systers dator. Dom är så snälla (mamma och Sanna) som lånar ut sina datorer.
På syrrans dator gick det att ladda upp videosar på youtube. Och tänkte även dela med mig här på bloggen till er!
Det är jag som har filmat Sannas gamla råtta (som nu har flyttat) 
Tyckte det var lite kul. Haha!
Nu ska jag kolla runt på nätet och sen titta på TV.
Kommer nog ta det ganska lungt ikväll. Pyssla och kanske lägga pussel och så.
Känner mig lite orolig i kroppen. För det känns inte helt bra från stumpen. Det känns som det kladdar och så och jag blir så orolig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0